Compu-Factory

Verzending & Retour

1. Verzending door TPG-post binnen Nederland o.b.v. vooruitbetaling 

Bij het plaatsen van de bestelling kunt u aangeven dat u het geheel op basis van vooruitbetaling wilt ontvangen. U ontvangt een kopie van de bestelling op uw e-mail adres. Daarin staan alle gegevens welke nodig zijn voor het overboeken van het totaal bedrag voor uw bestelling. Op basis van vooruitbetaling komen er verzendkosten bij. De betaling dient via een bankoverboeking voldaan te worden. Dit kan op verschillende manieren welke uw bank ter beschikking stelt. De overboekingsperiode per bank is zeer verschillend en is tevens afhaneklijk van de manier van de overboeking. We accepteren geen Creditcards. Zodra het totaalbedrag voor uw bestelling voor 13:00 is bijgeschreven op ons rekeningnummer: ABN-AMRO BANK 50.02.91.616, wordt het pakket dezelfde werkdag verzonden, mits het geheel op voorraad is. De zendingen worden aangetekend en met waarde aangifte uitgezonden middels TPG-post. Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u een tracknummer per e-mail. Middels het tracknummer kunt u uw zending volgen via internet. Hiervoor dient u de volgende site te raadplegen: www.tracktrace.nl Door het invoeren van het tracknummer in combinatie met uw postcode, kunt u de status van de zending opvragen. Tevens kunt u de status telefonisch opvragen bij TPG-post pakketservice 0900-0570. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan kunt u deze op het dichts bijzijnde postkantoor afhalen. De postbode laat dan een briefje achter. De betaling voor uw bestelling dient binnen 14 werkdagen op ons rekening te worden bijgeschreven. Mocht de betaling na deze periode nog niet bij ons binnen zijn, dan komt uw bestelling automatisch te vervallen. Hierover krijgt u tevens een bericht per e-mail toegezonden. Op geen enkele wijze kan er aanspraak gemaakt worden op aanbiedingen en voorwaarden geldende ten tijde van de plaatsing van uw bestelling. Wenst u het product echter alsnog te ontvangen, dan dient u een nieuwe bestelling door te voeren via de website.

2. Verzending door TPG-post binnen Nederland met betaling via iDEAL ( Euro 5,90)

iDEAL is een systeem waarmee u kunt afrekenen via internetbankieren. Gewoon zoals u gewend bent om al uw betalingen online te regelen. Het enige wat u nodig heeft, is toegang tot internetbankieren van ABN AMRO, Postbank of Rabobank (Let op! Met andere banken is het dus niet mogelijk om per iDEAL te betalen). iDEAL werkt heel eenvoudig. U plaatst een bestelling bij Compu-FActor.nl., geeft aan of u met iDEAL wilt betalen en u kiest uw bank. Dan komt u automatisch terecht op de bekende site van uw eigen bank waar de betaalopdracht al klaar staat. Vervolgens vult u de benodigde gegevens in en verzendt u de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en van Compu-Factory.nl krijgt bericht dat de bestelling is betaald. iDEAL versnelt het betalingsproces waardoor wij uw bestelling veel sneller kunnen uitleveren. Met iDEAL kunt u vertrouwd en veilig online betalen. Net zo makkelijk als met uw pinpas of contant geld in de winkel zelf. iDEAL maakt online betalen dus een stuk toegankelijker. En is daarom de ideale oplossing voor shoppen op internet. Zodra het totaalbedrag voor uw bestelling voor 15:00 is bijgeschreven op ons rekeningnummer: ABN-AMRO BANK 50.02.91.616, wordt het pakket dezelfde werkdag verzonden, mits het geheel op voorraad is. De zendingen worden aangetekend en met waarde aangifte uitgezonden middels TPG-post. Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u een tracknummer per e-mail. Middels het tracknummer kunt u uw zending volgen via internet. Hiervoor dient u de volgende site te raadplegen: www.tracktrace.nl Door het invoeren van het tracknummer in combinatie met uw postcode, kunt u de status van de zending opvragen. Tevens kunt u de status telefonisch opvragen bij TPG-post pakketservice 0900-0570. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan kunt u deze op het dichts bijzijnde postkantoor afhalen. De postbode laat dan een briefje achter. 

3. Afhalen van uw bestelling in de winkel (geen extra administratiekosten/afhaalkosten Euro  0,00)

Bij het plaatsen van de bestelling kunt u (duidelijk) aangeven dat u de producten bij ons in de winkel wilt afhalen. U ontvangt een kopie van de bestelling op uw e-mail adres en tevens ontvangt u van ons een bevestiging of de bestelling op voorraad is om per direct afgehaald te worden. Mocht de bestelling op voorraad zijn dan kan deze direct na het plaatsen van de bestelling bij ons in de winkel, onder de openingstijden, afgehaald worden. U moet hiervoor speciaal een afspraak te maken. Het product kan dan gerust worden bekeken en u kunt tevens advies inwinnen bij ons personeel. Daarnaast kunt u ter plekke extra accessoires aanschaffen. Bij het afhalen is het mogelijk om a contant of per Pin te betalen. Wij accepteren bij het aanschaffen en afhalen van de producten in de winkel geen Credit Cards (MasterCard&Visa). Bij het betalen accepteren wij geen Iris-cheques.

Voor openingstijden en het afhaal-adres van de winkel zie contact in boven menu. 

4. Verzending door TPG-post binnen Nederland onder rembours (Euro  14,95)

Bij het plaatsen van de bestelling kunt u aangeven dat u het geheel onder rembours wilt ontvangen. Het totaalbedrag van een rembourszending mag niet boven de EURO 1000,- komen!! U ontvangt een kopie van de bestelling op uw e-mail adres waarin het totaalbedrag staat vermeld welke u aan de postbode moet voldoen. LET OP! Het is niet mogelijk om bij de postbode te pinnen. Bij bestelling voor 15:00 wordt de bestelling dezelfde werkdag uitgezonden, mits het geheel op voorraad is. Dat betekent dat u normaal gesproken de producten de volgende werkdag in ontvangst kunt nemen. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan kunt u deze op het dichts bijzijnde postkantoor afhalen. De postbode laat dan een briefje achter. Afhankelijk van het postkantoor kunt u bij het afhalen zowel contant als per Pin betalen.

5. Levering naar Belgie via UPS (Euro  25,00)

Belgische klanten kunnen bij het plaatsen van de bestelling aangeven dat het geheel naar Belgie verzonden dient te worden. De verzending vindt plaats op basis van vooruitbetaling. U ontvangt een kopie van de bestelling op uw e-mail adres waarin alle gegevens staan vermeld welke nodig zijn voor een internationale overboeking. De verzendkosten naar Belgie bedragen 25,00 euro. De betaling dient via een internationale bankoverboeking voldaan te worden. Voor uitgebreide informatie betreffende internationale betalingen kunt u terecht bij uw bank. We accepteren geen Creditcards. Zodra het totaalbedrag voor uw bestelling voor 15:00 bij ons op de rekening is bijgeschreven, wordt het pakket dezelfde werkdag verzonden, mits het geheel op voorraad is. De zendigen worden aangetekend en met waarde aangifte uitgezonden middels UPS(United Parcel Services). In de meeste gevallen worden de zendingen de volgende werkdag bij u aangeboden. Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u een tracknummer per e-mail. Middels het tracknummer kunt u uw zending volgen via internet. Hiervoor dient u de volgende site te raadplegen: www.ups.com Door het invoeren van het tracknummer kunt u de status van de zending opvragen. Tevens kunt u de status telefonisch opvragen bij UPS pakketservice 0800 128 28. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan dan wordt deze de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Mocht de tweede poging tot uitlevering tevens mislukken dan zal de koerier een briefje achterlaten met verdere instructies. 

Bank gegevens buitenlandse overboeking:

ABN-AMRO: 50.02.91.616
IBAN: NL66ABNA0500291616
Swift: ABNANL2A





Algemene levertijden(binnen Nederland):
Op voorraad: 1-3 werkdagen
Niet op voorraad: 5-10 werkdagen (in bijzonder gevallen kan de levertijd afwijken, uiteraard wordt de klant hierover tijdig op de hoogte gebracht)